Veterinerler

2018-02-05 21:10:18

İnsan sağlığı kadar hayvan sağlığı da önemli ve değerlidir. Özellikle hayvan sahipleri için evcil hayvanları birer hayat arkadaşı gibidir. Bu nedenle sağlıklarının asla ihmal edilmemesi gerekir.

Hayvan sağlıklarını en iyi koruyan ve hayvan hastalıklarını en kısa zamanda tespit ederek tedaviye başlayabilen profesyonel veterinerler bulunmalıdır. Hassas ve profesyonel veterinerler sayesinde hayvan dostlar çok kısa zamanda sağlığına kavuşabilir.

Özellikle cerrahi müdahale gerektiren hastalıkların tedavisi ve bakımı profesyonellik ister. Bu nedenle de iyi bir veteriner hekim bulmak şarttır. Hayvanınız ile iletişimi sağlıklı olan, ilgisi eksik olmayan ve hayvanınız üzerinde olumlu etkiler yaratan bir veteriner işini iyi yapıyor demektir.

Ancak yalnızca veteriner hekimin tavrı ve tarzı değil veteriner kliniğinin yeterliliği de önemlidir. Bir veteriner kliniği teknik anlamda yeterli olmadıktan sonra yalnız iyi bir veteriner her soruna çözüm getiremeyebilir.

Megavet acil veteriner kliniği içerisinde kendi gelişmiş laboratuvarı bulunur. Bu sayede istediği hemen her testi hızlı bir şekilde yapabilir. Böylece de zaman kaybetmeden hayvan hastalıklarının tespitini yapabilir.

Bunu yanı sıra Megavet hizmetleri arasında; acil servis, cerrahi, yoğun bakım, hasta yatış, ortopedi, fizik tedavi, kuaför, aşı, bakım, eğitim gibi pek çok alan bulunur. Cerrahi alanında uzman veteriner hekimler ile çalışılır. Bu sayede de hayvanlarınızın mağdur olması engellenir.

Acil servis ve ağır hastalıkların tedavisinin yanında günlük veterinerlik hizmetleri de verilir. Böylece hayvanlarınızın periyodik aşıları yapılır, aşı takvimleri oluşturulur ve tüylerinin bakımları da sağlanır. Her zaman bakımlı ve temiz olan hayvanlar da çok daha sağlıklı olur.

Megavet Veteriner Kliniği 7/24 tüm bu hizmetleri sağlar. Siz de Megavet ile tanışmak istiyorsanız iletişim numaralarından randevu alabilirsiniz.