Telefon: 0216 305 35 08    Adres: E-5 Maltepe Köprüsü Atatürk Cad. No:154/3 Maltepe/İSTANBUL

veteriner malzemeleri

veteriner malzemeleri hakkında bilgiler

Hayvan Veterineri

Veterinerler klinikleri; minik dostlarımızın muayenesinin yapıldığı, hastalıklarına teşhis konulan ve tedavilerinin yapılıp iyileştirildikleri yerlerdir.

Veteriner Hastanesi

Veteriner hekimler minik dostlarımızın sağlığını ve refahını iyileştirmek için çalışırlar.

Veteriner Numaraları

Evcil hayvanlar sahipleri için birer aile bireyi niteliğindedir. Evcil hayvanlarınız sizler için ne kadar önemli ise onların sağlığı ve bakımı bizler için de o kadar önemli ve değerlidir.

7/24 VETERİNER

Megavet Veteriner olarak İstanbul Anadolu Yakası?nda Maltepe?de bulunmaktayız.

Veterinerler

İnsan sağlığı kadar hayvan sağlığı da önemli ve değerlidir. Özellikle hayvan sahipleri için evcil hayvanları birer hayat arkadaşı gibidir. Bu nedenle sağlıklarının asla ihmal edilmemesi gerekir.

En Yakın Veteriner

Hayvan sağlığı ve hayvan bakımı için düzenli veteriner hekim kontrolü yapılması gerekir. Ancak veteriner kliniği ile mutlaka düzenli olarak görüşülmelidir. Görüşmelerin aksamaması ve kolay bir şekilde halledilebilmesi için eve en yakın veteriner seçilebil

Veteriner Acil

Hayvan sağlığı da insan sağlığı kadar önemli ve hassas bir konudur. Bu mesele ile ilgili tahsil yapan kişilere veteriner adı verilir.

Veteriner Telefon

Evcil hayvanınız varsa onun sağlığının ne kadar önemli olduğunu ve herhangi bir rahatsızlanma yaşaması halinde ne kadar üzülebileceğinizi biliyoruz. Bu nedenle Megavet olarak 7 24 acil veteriner olarak hizmet veriyoruz.

24 Saat Açık Veteriner Anadolu Yakası

Megavet Veterinerlik, İstanbul Anadolu yakası ilçelerinden biri olan Maltepe?de yer alır. Eğer siz de Anadolu yakasında yaşıyorsanız ve güvenilir bir veteriner kliniği arıyorsanız mutlaka Megavet ile tanışmalısınız.

En İyi Veteriner Kliniği

Veteriner klinikleri hayvan dostlarınızın hastalıklarına şifa bulmak, hastalıklarını tespit etmek ve hastalanmalarını önlemek için çalışan sağlık kurumlarıdır. Bu nedenle de son derece değerli ve önemli bir etkileri vardır.

Veteriner Ameliyat Fiyatları

Hayvan dostlarınızın yakalanabileceği bazı hastalıklar sonucunda veya bazı gerekli durumlar sonucunda cerrahi operasyona ihtiyaçları olabilir.

Veteriner Kliniği

Hayvanların sağlık durumlarının kontrolünü yapmak, hastalıklarının tespitini yapmak, hastalıklarının tedavilerini gerçekleştirmek ve bakımlarını sağlamak amacı ile hizmet veren yerlere veteriner kliniği adı verilir.

Kedi Hastalıkları

Kedilerin yakalanabileceği pek çok farklı hastalık bulunur. Bu nedenle hastalık önlemleri mutlaka önceden alınmalıdır.

İstanbul Veteriner Klinikleri

Maltepe Veteriner

Veteriner Kliniği hayvan dostlarınızın sağlıklı kalmasını sağlamak, onları tedavi etmek, bakımlarını ve eğitimlerini sağlamak amacı ile çalışır.

Acil Hayvan Hastanesi

Hayvanların acil sağlık müdahalesine ihtiyacı olduğu durumlarda acil veterinerlik hizmetleri gereklidir. Bu nedenle mutlaka aklınızda bir acil hayvan hastanesi adı ve telefonunuzda da numarası olmalıdır. Böylece acil durumlarda telaşlanmadan size en yakın

7 24 Veteriner

Hayvanlarınızın daimi sağlık hizmet alabilmesi çok önemlidir. Sağlıklarını riske atmadan en doğru müdahaleleri yapabilmek için 7 24 acil veteriner gerekli olabilir.

Veteriner Polikliniği

Hayvanların sağlık kontrollerini sağlamak, sağlık takiplerini ve aşı takiplerini yapmak ve hastalık tedavilerini gerçekleştirmek için çalışan kurumlara veteriner polikliniği adı verilir

Veteriner Muayene Ücretleri

Hayvanların periyodik kontrolleri, kuaför bakımları, aşıları, cerrahi operasyonları ve operasyon sonrası bakımları gibi pek çok veteriner hizmet alanı bulunur.

Veteriner Telefon Numarası

Hayvan sahiplerinin, hayvanların sağlıkları ile ilgili yaşanabilecek acil durumlar için mutlaka acil veteriner kliniği telefon numarası bulundurmaları gereklidir. Çünkü acil durumların ne zaman ve nerede yaşanacağı bilinmez ve böyle bir durumda veteriner