Telefon: 0216 305 35 08    Adres: E-5 Maltepe Köprüsü Atatürk Cad. No:154/3 Maltepe/İSTANBUL

Köpek Nasıl Yıkanmalı ?

Köpeğinizi daha önce yıkamadığınızı düşünürsek büyük bir olasılıkla köpeğiniz sudan korkuyordur. Bu durumda köpek yıkama işlemi nasıl yapılmalı ?

Gece Açık Veteriner mi Aradınız ?

Sevimli dostlarınızın rahatsızlıklarını ihmal etmeyin. Bunun için 7/24 hizmet veren gece açık veteriner klikleri bulunmaktadır.

Kedi Tuvalete Yapar mı?

Kedi tuvalete yapar mı? Kedilerin tuvalet eğitimleri diğer hayvanlara göre daha kolaydır.

Anadolu Yakası Veteriner Kliniği

Anadolu yakası veteriner kliniği hizmetlerimiz ile hayvanların hastalık tanı, tedavisi, bakımı gibi sağlık ihtiyaçlarını gidererek hizmet vermekteyiz

Kediler Neden Evden Kaçar Ve Sonra Geri Gelirler ?

Kediler neden hem evden kaçar hem de eve geri döner ? İçeriğimizde bu iki sorunun detaylarına girdik. Bir dakika da bu içeriği okuyabilirsiniz.

En İyi Veteriner Kliniği

Sevimli dostlarınızın sağlıklı bir şekilde yaşamlarını sürdürebilmesi için Megavet, en iyi veteriner kliniği hizmeti veren klinikler arasındadır.

Hayvan Veterineri

Hayvan veterineri, hayvanların sağlığı için önlem alan, onların hastalıklarına tanı koyup tedavisi, üremesi, sağlığı, bakımı gibi alanlarda tıbbi bilgi ve yasal yetki ile donatılmış kimselerdir.

Evde Kedi Maması Yapımı

Kedilerde beslenme ve evde kedi maması yapımı detaylarına bu içeriğimizde yer verdik. Keyifle okuyacağınızı düşünüyorum.

Pet Kliniği

Pet kliniği hayvanların hastalık tanı, tedavisi, bakımı gibi sağlık ihtiyaçlarının giderildiği yerdir.

Veteriner Hizmeti

Megavet Anadolu yakasında veteriner firmaları arasında 24 saat açık veteriner hizmeti vererek çalışmalarını sürdürmektedir.

Veteriner Hastanesi Seçimi

Veteriner hastanesi hayvanların hastalık tanı, tedavisi, bakımı gibi sağlık ihtiyaçlarının giderildiği yerdir.

Maltepe Veteriner Kliniği Hizmetlerimiz

Maltepe veteriner kliniği hizmetlerimiz ile hayvanların hastalık tanı, tedavisi, bakımı gibi sağlık ihtiyaçlarını gidererek hizmet vermekteyiz

Toxoplasma

Toxoplasma insan ve diğer bütün memelilerde hücre içi paraziti olarak yaşar. Ara konak insan, kuş, sığır gibi omurgalı hayvanlardır.

Köpeklerde Aşılama

Özellikle yavru köpeklerin hastalıklara karşı bağışıklıklarının zayıf olmaları nedeni ile köpeklerde aşılama kesinlikle ihmal edilmemelidir.

Papağan

Papağanlar kıvrık gagalı, etli ve kalın dilli, parlak tüylü, sıcak yerlerde yaşayan kuş türlerindendir. Aynı zamanda bazı papağan türleri söylediğiniz bazı şeyleri tekrar edebilir.

Hayvan Hakları

Hayvanların insancıl muamele görmeleri sağlayan haklara hayvan hakları denilmektedir. Canlıya saygı en başta insanlık vazifemizdir.

Evcil Hayvan Beslemek

Hayvan besleyen insanlar beslemeyen insanlara göre daha sağlıklı oluyor ve daha uzun yaşıyorlar.

Kediyi Evde Yalnız Bırakmak

Bazen bir iş gezisi ya da başka nedenlerden kaynaklı evden ayrılmalarınızda kediyi evde yalnız bırakmak durumunda kalabilirsiniz. Böyle bir durumda da yapmanız gereken bazı hususlar vardır.

24 Saat Açık Veteriner

24 saat açık veteriner adı altında 7/24 hizmet veren acil veterinerler tıbbi gerekirse cerrahi müdahalede bulunarak tedavi uygular. Megavet, Anadolu yakasında veteriner firmaları arasında 24 saat açık veteriner hizmetleri vererek çalışmalarını sürdürmekte

Anadolu Yakası Veteriner

Sevimli dostlarınızın sağlıklı bir şekilde yaşamlarını sürdürebilmesi için Megavet, Anadolu Yakası Veteriner hizmeti veren klinikler arasındadır.

Nöbetçi Veteriner

Sevimli dostlarınızın rahatsızlıkları karşısında bazen hiç vakit geçirmeksizin müdahale edilmesi gerekir. Bunun için nöbetçi veteriner bulunmaktadır.