Telefon: 0216 305 35 08    Adres: E-5 Maltepe Köprüsü Atatürk Cad. No:154/3 Maltepe/İSTANBUL

Kedilerin Kusma Nedenleri ?

Kedilerde kusma ve ishale bir çok etken neden olabilir, ancak bunların çok az bir kısmı gıda kaynaklıdır. Peki, kedilerin kusmasına neden olan diğer nedenler nelerdir ?

Köpeğinizin Ya da Kedinizin Hasta Olduğunu Nasıl Anlayabilirsiniz ?

Köpeğinizin ya da kedinizin hasta olduğunu nasıl anlarsınız ? Konuşamıyorlar, hastalıklarını, isteklerini söyleyemiyorlar. Ancak tüm hastalıklarını fark edebilmemiz için aslında bize bütün ipuçlarını veriyorlar

Kedilerde Yaygın Görülen Hastalıklar Nelerdir ?

Kediler birçok şeyi hissettirmeyi başarsa da konuşup dertlerini ya da nerelerinin ağrıdığını söyleyemezler. Bu konuda size fayda sağlamak için kedilerde yaygın görülen hastalıklara bu içeriğimizde yer verdik.

Bir Kedi Nasıl Eğitilir ?

Kediler hem kendi hem de insan yararına eğitilebilir ve bazı davranışı öğrenebilirler. Kedi eğitiminde en hassas durum onu asla cezalandırmamalısınız.

Köpekler İçin Lezzetli Mama Tarifleri

Sevimli dostunuz için evde kolaylıkla hazırlayabileceğiniz köpek mama tariflerini deneyebilirsiniz.

Kedilerde Kabızlık Ve Tedavisi

Kedilerde kabızlık bir çok faktöre bağlıdır. Bunlar; mama değişimi, sıvı kaybı, tümör, kirli tuvalet kabı... Kedilerde kabızlık ve tedavisi hakkında yazıyı okumaya devam etmelisiniz.

Köpekler Hakkında Yanlış Bilinen Algılar Ve Gerçekleri

Köpekler en iyi arkadaşlarımız, yardımcılarımız, rehberlerimiz ve günlük kahramanlarımızdır. Köpekler hakkında yanlış bilinen bazı algıları gerçeklikleri ile sizin için derledik.

Kediler Hakkında Bilmediğiniz Bazı Gerçekler

Kedinizi daha iyi tanımanız için kediler hakkında bilinmeyen bazı gerçekleri sizin için derledik.

Kedi Kumu Hakkında Bunları Bilmelisiniz

Kedi kumu hijyen ve pratiklik açısından önemlidir. Bir kedi kumu mutlaka iri taneli olmalıdır. Peki, kedi kumu hakkında başka bilmeniz gerekenler nelerdir ?

En İyi Veteriner Kim, Nerede ?

Bir kedi bir köpek ya da bir tavşan ne olursa olsun göz bebeğiniz gibidir. Hastalandığında ya da ihtiyaç halinde şüphesiz en iyi veteriner nerededir, kimdir diye aramaya başlarsınız.

Pet Klinik Hizmetlerimiz

Anadolu yakası Maltepe pet klinik hizmetlerimiz ile hayvanların hastalık tanı, tedavisi, bakımı gibi sağlık ihtiyaçlarını gidererek hizmet vermekteyiz.

Birbirinden Lezzetli Köpek Mama Tarifleri

Bugün sevimli sadık dostunuz için evlerinizde rahatlıkla yapabileceğiniz vitamin deposu, birbirinden lezzetli köpek mama tarifleri yazımızda yer verdik.

Evcil Hayvan Beden Ölçüsü Nasıl Alınır ?

Evcil hayvanınıza elbise dikmenize ve satın almanıza katkı sağlayacak bu içeriğimizde evcil hayvan beden ölçüsü nasıl alınır ? Sizin ve sevimli küçük dostunuz için araştırdık.

Yavru Köpek Beslenmesi Ve Eğitimi Nasıl Yapılmalıdır ?

Yavru köpek bakımı, yetişkin bir köpek bakımından daha fazla emek isteyen bir iştir.

Veteriner Acil Servis Hizmetlerimiz

Bu sevimli dostlarınızın rahatsızlıkları karşısında bazen hiç vakit geçirmeksizin müdahale edilmesi gerekir. Bunun için 7/24 veteriner acil servis bulunmaktadır. 7/24 hizmet veren acil veterinerler tıbbi gerekirse cerrahi müdahalede bulunarak tedavi uygul

Kedi Alerjisi Nasıl Geçer

Yaygın görülen Toz, gıda ve burunla ilgili alerjiler dışında kedi alerjisi gibi hayvanlara karşı geliştirdiğimiz alerjiler de bulunmaktadır. Kedi alerjisi belirtileri nelerdir, kedi alerjisi nasıl geçer ?

Köpek isimleri

Bu içeriğimizde küçük dostunuza koyabileceğiniz en güzel köpek isimleri bulunmakta.

En İyi Veteriner Kliniği Olma Yolundaki Hizmetlerimiz

Anadolu yakası En iyi veteriner kliniği olarak hayvanların hastalık tanı, tedavisi, bakımı gibi sağlık ihtiyaçlarını karşılayarak hizmet vermekteyiz

Japon Balıkları

Balıklar içerisin de en çok tercih edilen ise Japon Balıkları olmakta. Ancak bir Japon Balığı sahiplenmeden önce özellikle beslenmesi ve bakımı ile ilgili bilgi sahibi olmanız gerekir.

24 Saat Veteriner Hizmetlerimiz

Sevimli dostlarınızın rahatsızlıkları karşısında bazen hiç vakit geçirmeksizin müdahale edilmesi gerekir. Bunun için 24 saat veteriner hizmeti veren kliniklere götürmekte ihmal etmeyin.

Hayvan Barınağı

Hayvan barınağı, devlet ya da özel kuruluşlar tarafından işletilen, genellikle sokakta yetişmiş, kayıp olmuş ya da sahipleri tarafından dışlanmış hayvanlara sığınacak geçici bir yer sağlamak için, genellikle hayvan hakları savunucularının ve hayvan severl