Köpek Aşıları

2017-09-12 23:24:47

Evcil hayvanıniz bir köpekse minnak dosttunuzun için yapmanız gereken aşılar var..
Onların hem aşılarıni hem tedavilerini hemde takibini yapacak veterinere ihtiyacıniz var demektir.

Çünkü ilk önce sahiplenilen hayvanın sağlığıdir önemli olan..
Ve hem onlar hem de sizin sağlığınız için bugün köpek aşıların 'dan biraz bahsedicez neden yaptırmayız gibi konuları konuşuncaz sonrada size iyi bir veteriner önerim olacak. Dost la dost olan onların canını düşünen bir veterinerden bahsedicem.

Patili dostlar en çok sevilen en fazla tercih edilen ev hayvanlarıdir. Köpek beslemek iyi ama dikkat etmemiz gereken konular var en önemlisi aşı.

Köpek Aşıları  oluşan virüsleri mikropları tanıyıp onlara karşı bağışıklık kazanmasını sağlamak. Sadece viral hastalık sebebleri dışında insan sağlığını tehdit etmemek adına bazı zorunlu aşılar vardır onlar parazit kuduz gibi asilardir.

Köpek aşı takvimini şu şekilde sıralaya biliriz.

35-40 gün  İç ve dış parazit aşıları
45-50 gün Distember-parvo aşısı
60 gün 1.  Karma aşı
67 gün Brochine aşısı
75 gün Corona 1 aşısı
81 gün 2. Karma aşı
88 gün Bronchine 2 aşısı
95 gün Corona 2.  Aşısı
102 gün Kuduz aşısı
Karma aşılar gençlik hastalığı, parainfluenza, hepatit, adenovirus tip 1,adenovirus tip 2 ve coronavirus  vb viral hastalıklara karşı yapılır.

Sizde kopeginizin aşıları için megavet veterineri tercih edebilirsiniz.
Hayvanlarıniz için en iyi veteriner megavettir.
Onların sağlığı herşeyden önde gelir ve megavet ilk önce sağlık diyen bir veterinerdir.