Acil Veteriner Hattı

2018-01-06 12:58:34

Evde beslenen hayvanların veya sokakta yardıma ihtiyacı olan hayvanların yaşadığı acil durumlara karşı ‘acil veteriner hattı’ kullanılabilir.

Herhangi bir hayvan yaralanması ve hastalanması durumunda ilk olarak acil veteriner hattı aranarak konu hakkında bilgi alınmalıdır. Böylece acil durumda hayvanlara nasıl davranılması gerektiği ve veterinere gelirken yaşanan süreçte neler yapılması gerektiği öğrenilir.

Bazı durumlar ise hayvanların düzenli olarak yaşadığı şeylerdir. Bu nedenle telaş yapılacak veya veterinere gelmeyi gerektirecek bir hastalık olmayabilir. Ancak bu durumu mutlaka bir veteriner hekim ile görüşmek gereklidir.

Megavet Acil Veteriner 7/24 hizmet vererek acil durumlara müdahale eder. İstediğiniz ve ihtiyacınız olduğu her zaman Megavet’e ulaşmanız mümkündür. Profesyonel kadrosu, donanımlı ekipmanları ile her rahatsızlığı tedavi edebilecek kapasitesi bulunur.

Megavet’in 7/24 hizmet verdiği alanlar; acil servis, yoğun bakım ve hasta yatış, fizik tedavi, ortodonti ve laboratuvar hizmetleridir. Böylece hastalık tespiti, hastalık sürecinde hastane bakımı ve hastalığa yönelik direkt tedavi uygulanır.

Siz de acil durumlarda hayvan dostunuzun mağdur olmasını istemiyorsanız Megavet acil iletişim hattını telefonunuza kaydedebilirsiniz. Böylece acil durumlarda klinik ile iletişime geçerek en doğru müdahaleleri gecikmeden uygulayabilirsiniz.

Megavet İletişim

Adres: E-5 Maltepe Köprüsü Atatürk Cad. No:154/3 Maltepe/İSTANBUL